lähdettiin 20.6 ja tultiin 28.6 yöllä takaisin kotiin! oli sika kiva reissu ja oli tositositosi lämmin tai siis kuuma, joka pv noin 35 astetta! uitiin, shoppailtiin, nautittiin, syötiin ja käytiin merellä. oltiin ihan vain perheen kesken, oltiin Aya Napassa, hotellissa Panthea! se on semmonen vesipuisto hotelli eli siihen kuului vesipuisto, joka oli aika iso! :) oli tosi hyvää ruokaa ja kivoja ihmisiä. Käytiin Kyproksen huvipuistossa. siellä oli aika hulluja laitteita, mutta käytiin muutamissa! laitan ostoksista kuvia myöhemmin erilliseen postaukseen jos haluatte! laitan nyt muutamia kuvia sieltä! :)
siinä oli kaikki tällä kertaa ja nähdään ensipostauksessa :)
xoxo: emmi
♥️

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti