sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

KYPROS 2014 ♥️

heippa kaikille! :) ajattelin kertoa vähän mun matkasta kun olin viikon Kyproksella! :)
lähdettiin 20.6 ja tultiin 28.6 yöllä takaisin kotiin! oli sika kiva reissu ja oli tositositosi lämmin tai siis kuuma, joka pv noin 35 astetta! uitiin, shoppailtiin, nautittiin, syötiin ja käytiin merellä. oltiin ihan vain perheen kesken, oltiin Aya Napassa, hotellissa Panthea! se on semmonen vesipuisto hotelli eli siihen kuului vesipuisto, joka oli aika iso! :) oli tosi hyvää ruokaa ja kivoja ihmisiä. Käytiin Kyproksen huvipuistossa. siellä oli aika hulluja laitteita, mutta käytiin muutamissa! laitan ostoksista kuvia myöhemmin erilliseen postaukseen jos haluatte! laitan nyt muutamia kuvia sieltä! :)














siinä oli kaikki tällä kertaa ja nähdään ensipostauksessa :)
xoxo: emmi
 ♥️

lauantai 28. kesäkuuta 2014

aloitus & esittelyä !

moikka kaikille! ajateltiin tehdä yhdessä yhteinen blogi ja kirjoitella sinne meidän elämästämme. ollaan aika samanlaisia tyttöjä molemmat ja tykätään molemmat aika samanlaisista asioista. ollaan aika normaaleja tyttöjä niin kuin kaikki muutkin. esitellään ittemme eka, että teille selviää keitä oikein olemme!

moi kaikki! tässä Emmi, oon siis 13 vuotias ja asun Espoossa. harrastan cheerleadingia 4 krt viikossa. Harrastan seurassa Golden spirit, joukkueessa Spellbinders. Tykkään tosi paljon kuvailla, lukea muiden blogeja, herkutella, kuunnella musiikkia, harrastaa liikuntaa ja shoppailla. Ihan niinkuin muutkin tytöt ! Mulla on vähän niinkuin ''kaksi perhettä''. Toiseen kuuluu äiti, äidin mies-ystävä, ''kaksi puol-sisarustani'' Fanny & Emil ja tietenkin minä. Fanny ja Emil ovat kuin omia sisaruksiani tietenkin. Toiseen perheeseen kuuluu iskä, iskän nais-ystävä, minun ihana kissani Miska ja minä. Kissani on jo 17-vuotias eli aika vanha jo! 

moikka :) oon siis veera & oon 13vuotias! voin vähä kertoo mun perhestä ja asioista mistä mä pidän ;) elikkä mun perheeseen kuuluu iskä, iskän vaimo, puolsisko, puolveli & 2omaa veljee! mun äiti asuu turussa ja isä espoossa! Emmi on mun paraskaveri :* tykkään tosi paljon musiikista & ennen nukkumaan menoa, kouluun mennessä ja kaikkialla kuuntelen musiikkia! eli tykkään Cheekin musiikista. tykkään myös kuvailla & olla ulkomailla :) rakastan yli kaiken kesää! harrastan tanssia muutaman kerran viikossa. Alotan ehkä syksyllä cheerdancen mun kaverin kanssa, mutta jos en tykkää siitä jatkan tanssia. Tykkään harrastaa liikuntaa ja liikunkin aika paljon :) eli tässä oli mun esittely, toivottavasti teille selvisi vähän edes kuka olen :)

kerrotaan vielä lyhyesti miten me tavattiin ja miten meistä tuli parhaat kaverit!

mentiin samaan kouluun 3lk:lla ja tutustuttiin sitten koulussa. Vietettiin sitten paljon aikaa koulun jälkeen ja me oltiin aika samanlaisia, mietittiin että meistä vois tulla parhaat kaverit. Ollaan melkein joka päivä toistemme kanssa, kuvailla ja vietetään aikaa! Ollaan oltu jotain 4 vuotta kavereita ja ollaan yhä edelleen!



xoxo: emmi & veera ♥️