moi kaikki! tässä Emmi, oon siis 13 vuotias ja asun Espoossa. harrastan cheerleadingia 4 krt viikossa. Harrastan seurassa Golden spirit, joukkueessa Spellbinders. Tykkään tosi paljon kuvailla, lukea muiden blogeja, herkutella, kuunnella musiikkia, harrastaa liikuntaa ja shoppailla. Ihan niinkuin muutkin tytöt ! Mulla on vähän niinkuin ''kaksi perhettä''. Toiseen kuuluu äiti, äidin mies-ystävä, ''kaksi puol-sisarustani'' Fanny & Emil ja tietenkin minä. Fanny ja Emil ovat kuin omia sisaruksiani tietenkin. Toiseen perheeseen kuuluu iskä, iskän nais-ystävä, minun ihana kissani Miska ja minä. Kissani on jo 17-vuotias eli aika vanha jo!
moikka :) oon siis veera & oon 13vuotias! voin vähä kertoo mun perhestä ja asioista mistä mä pidän ;) elikkä mun perheeseen kuuluu iskä, iskän vaimo, puolsisko, puolveli & 2omaa veljee! mun äiti asuu turussa ja isä espoossa! Emmi on mun paraskaveri :* tykkään tosi paljon musiikista & ennen nukkumaan menoa, kouluun mennessä ja kaikkialla kuuntelen musiikkia! eli tykkään Cheekin musiikista. tykkään myös kuvailla & olla ulkomailla :) rakastan yli kaiken kesää! harrastan tanssia muutaman kerran viikossa. Alotan ehkä syksyllä cheerdancen mun kaverin kanssa, mutta jos en tykkää siitä jatkan tanssia. Tykkään harrastaa liikuntaa ja liikunkin aika paljon :) eli tässä oli mun esittely, toivottavasti teille selvisi vähän edes kuka olen :)
kerrotaan vielä lyhyesti miten me tavattiin ja miten meistä tuli parhaat kaverit!
mentiin samaan kouluun 3lk:lla ja tutustuttiin sitten koulussa. Vietettiin sitten paljon aikaa koulun jälkeen ja me oltiin aika samanlaisia, mietittiin että meistä vois tulla parhaat kaverit. Ollaan melkein joka päivä toistemme kanssa, kuvailla ja vietetään aikaa! Ollaan oltu jotain 4 vuotta kavereita ja ollaan yhä edelleen!
xoxo: emmi & veera ♥️
Tää blogi vaikuttaa kivalta, vaikka onki aika alussa.
VastaaPoistaMutt toi ulkoasu on liian yksinkertanen mun makuun :)
okei, hyvä tietää ! onks sul jtn vinkkejä tai nii ? :)
Poista